onsdag 17 september 2014

Nyckelringar


♥ ♥ ♥

Under semestern har maken och jag pysslat lite tillsammans.
Väldigt KUL måste jag säga!!!

Han har sågat och borrat. Jag har sandpapprat, målat och stämplat.

Det färdiga projektet blev nyckelringar i olika färger och med olika motiv!!!
Det blev MÅNGA lager med färg och till sist ett lager med lack.
Dom har en härlig mjuk och lite sliten yta. Ville att dom skulle se lite vintage ut.



Några endast med färg och andra med stämplade motiv.
Man kan alltid önska så försöker jag fixa efter vad jag har.
Klicka på bilden om du vill se dom små husen större!!


En kul present till sig själv eller kanske till någon som flyttat eller varför inte till cykelnyckeln.

Finns det intresse så säljer jag dessa och dom kostar 50 kronor styck!


♥ ♥ ♥




3 kommentarer:

  1. Wow....just saw those adorable key chains on FB! Loooove!

    SvaraRadera
  2. Så flotte og kreative lavet

    Kram, Lissy

    SvaraRadera
  3. OH, Gunilla, these are SO...SO...SO...adorably SWEET!
    They make me smile.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...