onsdag 17 september 2014

Utmaning



♥ ♥ ♥

VÄLDIGT stillsamt här på bloggen så förmodligen är det inte många som kikar förbi.
Inte för att jag brukar hålla ett högt tempp MEN jag gör mina tappra försök att hålla bloggen vid liv.
.
Fem veckors semester går mot sitt slut sååååå förhoppningsvis ska det bli bättre ordning och mer fart här.
 MEN jag lovar inget!

Det som fick mig att göra ett ryck var en utmaning.

Vill så gärna vara med i Virginia´s utmaningar så här kommer ett kort i sista minuten.

Om ni klickar på bilden så kommer ni dit.


Har använt mig att mönstrade papper från Crate paper 6x6, Random och en bit vellum.

Några olika dies från Memory box.
YOU är en dies från sizzix som jag fått av Suzan. Jag har stansat den i svart cardstock och sedan lagt ett lager med 3d-lack.


Det gula hjärtat har jag gjort på precis samma sätt som på DETTA kortet. Inuti har jag lagt några små ljust gröna kulor.

Till sist har jag använt 3d-kuddar till att montera en del av detaljerna.

Klicka på bilden så kan du se kortet större!


Inte mycket mer att säga om detta kortet tror jag.

MEN om ni undrar över något är det bara att hojta.



Så till sist några bilder från ett FANTASTISKT vackert Gotland.
Har ALLTID velat komma dit och NU fick vi möjlighet att låna ett hus som låg granne med ett naturreservat och ett stenkast från havet. 
Vi kunde inte haft det bättre.
Om ni klickar på bilderna går dom att se större.

Med dessa bilder säger jag hej till nästa gång!






♥ ♥ ♥







3 kommentarer:

  1. Your card is absolutely gorgeous! I love the choice of pattern paper and how you top it off with a piece of kraft card stock to balance it! So glad that you join the fun over Virginia’s View Pattern Paper Challenge! Love your vacation photos, Gunilla!

    SvaraRadera
  2. Det er såå smukt dit kort, Gunilla... er vild med farver og design. Og sikke skønne billeder du har fotograferet af den smukke natur

    Kram, Lissy

    SvaraRadera
  3. Such a fun card and awesome pictures!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...