måndag 11 december 2017

Fler julkort


♥ ♥ ♥

Fyller på min samling med några fler julkort!

Idag visar jag två stycken.

Det första är med en granstämpel från Pernilla Nilsson och den finns att köpa på PysselSkafferiet.


Granen är stämplad tre gånger. 
Embossad med guld och sen har jag färglagt med distresser.

Texten kommer från Malins stämplar och även den är embossad med guld.

Bakom motivet och det mönstrade pappret har jag monterat cardstock i guld.


På kort nummer två har jag stansat ut en snöflinga/Bianca snowflake från 
Memory Box.
Den är sen infärgad med distresser.

Bakom snöflingan har jag använt en scahblon från My Favorite Things 
och distress ink.

Texten på detta kortet är också från Malins stämplar och embossad med silver.


Korten lägger jag till:

Simon Says-Christmas/Winter Holidays

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

  1. Such cute cards, love the christmas trees with golden embossing and the snowflake is so pretty. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...