måndag 18 december 2017

Julkort


♥ ♥ ♥

Nu blir det julkort i racerfart på bloggen.

Får väl se om jag har möjlighet att visa alla kort innan jul.

Vill ju helst inte visa innan mottagarna fått dom i sina lådor.

♥ ♥ ♥

Idag visar jag iaf tre stycken med motiv som jag haft väldigt länge och INTE vet märket på.

Det första är en snögubbe som jag stämplat i svart och sen embossat med clear.
Den är färglagd med distresser.

Granen är utstansad i ljust blå/gråttpapper och dekorerad med blingstenar i olika färger.


Texten kommer från Malins stämplar och är monterad på 3d-kuddar.
Det är även snögubben.


Dom två följande korten är med ett ljuvligt motiv som jag fått av Sinikka för LÄÄÄNGE sedan. 
Bara älskar dessa små tomtar. 


Texten på korten är även dessa från Malins stämplar.


Idag ska jag fortsätta med julbakandet.

Hoppas att ni hinner njuta av dagarna innan jul.

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...