torsdag 27 juni 2019

Ett kort och en tag


♥ ♥ ♥

För några dagar sedan visade jag ett kort med den här diesen.
Det kortet hittar ni här.

Idag visar jag ytterligare ett kort med samma dies och så en tag.


Här har jag embossat flaskan och glasen med tre olika embossingpulver.


GRATTIS är också embossat men bara med ett pulver MEN i många lager.


Stjärnan har jag färgat in med distress inks.

Bakgrunden är en stämpel och en schablon.


Tagen gjorde jag till yngste sonen när han fyllde år.

Den här diesen är verkligen såååå användbar.


Kortet lägger jag till

Simon Says-Anything Goes

♥ ♥ ♥

Så här fint är det i en rabatt hos oss i år.
Blommorna har frösått sig och bildat sitt eget lilla mästerverk.

Jag har några fröer till Murbinka om någon skulle vara intresserad.
Skickar till en kostnad av porto.

Hoppas ni får en fin sommardag!


♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...