söndag 2 juni 2019

Shake it med fjäril!


♥ ♥ ♥

Det här kortet började med fjärilen som jag färgat in med distresser och sen embossat med clear. 


Sen var det bara att komma på vad jag skulle hitta på med den.

Det fick helt enkelt bli ett shakerkort.

Så jag skar ut en ram som även den är infärgad med distresser och till 
sist några guldstänk.

Även det mönstrade pappret har fått stänk med samma guldfärg.
Eller rättare sagt Nuvo Embellishment Mousse.

Själva "fönstret" till shakerkortet är overheadplast som jag embossat för att 
få lite struktur.
Det blev en fin, lite glittrig och alldeles lagom struktur/mönster.


Jag har fyllt med diverse paljetter och glitter i guld, vitt och brons.


Detta är något av det som jag använt mig av.


Kortet läggar jag till:

Simon Says-Frame It
Simon Says-Anything Goes

♥ ♥ ♥









1 kommentar:

  1. Vilket underbart fint kort!! Fjärilen är jättefin och alla guld detaljer får verkligen kortet att lysa. Tack så jättemycket för att du delade det med oss på Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! / Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...