fredag 23 augusti 2019

Blomma från trädgården


♥ ♥ ♥

Det här kortet började med att jag plockade några bruna blommor från min klätterhortensia.


Hittade en redan klar bakgrund i min "bra att ha låda". 
Den har jag gjort med ett stämpelblock, distresser och en sprayflaska.


Limmade blomman på bakgrunden.

Stämplade med några collagestämplar.
Därefter några stänk med guldfärg.

Den utstansade blomman hade jag också redan klar.

Tyckte kortet behövde lite färg så det blev ett i rött med lite glitter.

Ett kort som faktiskt blev klart ganska fort i mina mått mätt.


 Jag har använt:

Dies 

Gummiapan - blomma, hjärta

Stämplar

Crafty Individuals - collagestämplar
Gummiapan - grattis

♥ ♥ ♥

Kortet lägger jag till:

Simon Says - Clean And Simple

♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...