lördag 15 december 2012

Julträd

Rockettes

Detta var en stämpel som det stod 

MÅSTE HA 

på direkt när jag såg den!

Så himlans användbar.....

har använt den till bl.a några av julkorten i år.

Alla träden är stämplade med Distress ink Walnut stain därefter har jag stämplat med en bakgrundstämpel från Stampin Up i Distress ink Antique Linen och texten är från Magnolia, om jag inte minns fel.

Det första är sedan dekorerat med, gelly pen Sakura clear, några rhinestones i olika färger och stickles Diamond......



på kort två är det guldpärlor......


och kort tre ser ut såhär...


hela trädet är embossat med guldembossing och dom små stjärnorna är färglagda med en röd embossingpenna och sedan "doppade" i clear embossingpulver

och sjävklart även här Diamond stickles, min favorit!!


Så till sist ett helt annat typ av kort med samma stämpel.
Här har jag endast färglagt grenarna med Distress marker och sedan satt dit löv ist tillsammans med lite annat smått och gott.

TOKGILLAR verkligen stämpeln från Penny Black!


Stressa lugnt allesammans så hörs vi snart igen...♥

3 kommentarer:

  1. Gunilla, love your stunningly unique creations....you are so creative!!!!!

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen helt otroligt vacker! aAr du hittat den i Sverige någonstans?

    SvaraRadera
  3. Pucko! :-D Det är ju bra om jag klickar mig vidare till det du hänvisar till. Förlåt Nilla! ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...