onsdag 12 december 2012

Metallic tag

När jag var i blomsteraffären för en tid sedan såg jag så fina tags gjorda i metall....

och när jag kom hem var jag såklart tvungen att testa..


använt mig av grå cardstock och silverembossing som jag sedan dragit över med svart Distress ink...

metallbandet/snöret som den hänger i hittade jag i mina pärlgömmor.

klistrade en boksida på ett tjockare papper och stämplade blomman från Hero Arts, humlan från Gummiapan samt lite andra stämplar från mina gömmor.

Band, charms och pärlor och vips så var den klar!

Blev ganska nöjd...ser faktiskt ut som metall!


Nu ska det skrivas shoppinglista....

Tjingeling för denna gången!



3 kommentarer:

  1. This is just so beautiful, Gunilla, my friend!!! That bit of glow is stunning!!! You are so very talented and artistic!! Hugs...Jacque

    SvaraRadera
  2. WOW.....this is absolutely gorgeous, Gunilla! Love your style!

    SvaraRadera
  3. Så himla fint, du är så duktig!! Själv har en en riktig pysselsvacka, denna tiden som brukar vara min "högtid"..
    Tack för ögongodiset! Hoppas allt är bra med dig, KRAM!!! /Erica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...