söndag 3 februari 2013

Mojo Monday 278


♥ ♥ ♥

Det här motivet hittade jag när jag kikade runt på Pinterest.....

klickade mig fram till ursprungssidan och där fanns MASSOR med fina motiv.
Den söta tjejen fick mig att tänka på våren och torghandel!

Motivet hittar ni HÄR 



Färglagt med mina Prisma- och Derwentpennor.
Papprena är från My Mind´s Eys och texten tror jag kommer från Magnolia.

Glittret har inte hunnit torka riktigt därför ser det lite mysko ut på bilden!



Inspiration till upplägget blev denna veckans skiss på Mojo Monday



♥ ♥ ♥

Så över till något helt annat och det är en NY candy inne på Jacques blogg.
Klicka på bilden så kommer ni dit.
Detta vill ni inte missa!!!


Allt från mig den här gången.

Nu måste jag ta ett tag på pysselbordet....KATASTROF!!!



7 kommentarer:

  1. Så herlig kort vennen:)
    Ble glad av å se motivet og fargene er skjønne:)
    Godt å rydde opp på hobbyrommet av og til, utrolig hvor fort det blir rotete;))Jeg må lage et kort så jeg får finne fram litt papirer og stæsj:))
    Ønsker deg en fin søndag:)
    God klem fra Inger Marie

    SvaraRadera
  2. Ett underbart kort med den söta stämpeln som du färglagt så fint. Fint val av papper till. Det är inte riktigt lika roligt att städa upp som att skapa. Jag önskade jag hade ett rum till där bara pysslet kunde vara. Ha en bra vecka. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  3. Tjo hoooooo!!! Wow.....superfint färglagt, du kan du vännen!
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. Oh, what a little darling this one is!!! Your coloring is so beautiful and this card is just precious!!! You are so talented...Thanks so much, sweetie, for mentioning my new Sunday SWEET STUFF!! Big hugs...Jacque

    SvaraRadera
  5. Pinterest är verkligen himla kul. Man får så många nya idéer. Kortet har blivit ur gullig och nu vill man ju bara ha fint väder och strösa omkring på en marknad.
    Fint med dom små fjärilar. Fint färglagd.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  6. Hi Gunilla, your card is gorgeous! I love your beautiful coloring with the Prismacolor Pencils! The teal bow and coat are so cute!!
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera
  7. Outstanding creation, Gunilla! Saw this beauty on FB and I just had to drop by and comment on your blog. You have your own unique style and it is absolutely phenomenal and always inspirational.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...