torsdag 14 februari 2013

Snart é det VÅR......




Basen till detta kortet var menat till ett annat kort.
Fick inte till det som jag ville DÅ så det fick ligga och vänta på rätt tillfälle...

OCH

det är just så många av mina kort blir till...bara sådär!

Rotade runt i min "inspirationslåda" och hittade fjärilarna och av en annan anledning hade jag kortbasen framme. 
Så fjärilar plus redan monterad kortbas blev ett 

FJÄRILSKORT
modell clean and simple!




Fjärilarna är en die från Crealies och utstansade i akvarellpapper.



Därefter har jag färgat in dom enligt nedan:

RÖD fjäril: barn door, rusty hinge
GUL fjäril: scattered straw, wild honey, rusty hinge
GRÖN fjäril: crushed olive, shabby shutters, peeled paint
BLÅ fjäril: broken china, pine needles

Spröten har jag gjort av scrapper`s floss.


Det mönstrade pappret är från är från My Mind´s eye.
Bling samt GRATTIS-stämpel från mina gömmor och så några 3D-kuddar till montering av fjärilarna.


Allt från mig den här gången.....


alla -kramar till Er allesammans
image167 LOVE




5 kommentarer:

  1. Enkelheten kan vara så fint. Du lyckades så bra igen.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  2. Clean and simple and very, very beautiful!!!!!!!! Love the butterflies!
    Happy Valentine's Day....enjoying a glass of wine tonight!

    SvaraRadera
  3. So beautiful Sweetie!!!! Everything about it is STUNNING!!!! Big hugs...Jacque

    SvaraRadera
  4. Underbart fint vårigt kort. Gillade det mycket. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...