torsdag 20 mars 2014

Idétorka



♥ ♥ ♥

Har drabbats av idétorka, hujeda mig!
Surfar runt både här och där och ser såååå mycket fint.
Börjar skapa och sen hamnar det i papperskorgen.
Så nu är papperskorgen full MEN som tur är så har jag några kort på lager som jag skapade innan torkan slog till, hehe!

Här kommer ett av dom!

Stämplarna till detta kortet har jag fått av Jacque för lääääänge sedan.


Bakgrunden har jag gjort med hjälp av post it lappar för att skapa den räta linjen och sen distresser.

Dekorerat med några bitar washitejp, en bit snöre, lite utstansat och en blingsten.
Kortbasen är slät vintervit/beige.

Ett ganska enkelt kort som jag ändå blev ganska nöjd med.


Här hemma är det fulle rulle med att renovera sovrum.
VÄLDIGT kul MEN stökigt i ALLA rum. Hur det nu kan bli på detta vis?!

När vi var på ett byggvaruhus hittade jag finaste små nyckelringar.
Så självklart var jag tvungen att shoppa!!
.
Pysslade ihop en nyckelring med en liten glasängel.

Skulle ni vara intresserade så lottar jag ut denna i min Facebookgrupp bara för att fira VÅREN!


Nu ska jag ta cykeln och köra ner till stranden och se hur det går med byggandet av bryggan.

Ses snart igen!


♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Hi Gunilla, your card is gorgeous! I love how you layered the washi tape and the cute bird die cuts! Beautiful keychain too! I hope you had a nice bike ride to the beach!
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera
  2. Beautiful creations!!!!! I looove that gorgeous angel!!!! You are so talented, my friend.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...