måndag 10 mars 2014

Presentask



♥ ♥ ♥

Som jag sa i förra inlägget så tycker jag lila är svårt att skapa i....

och så gör jag det IGEN!!!

Kanske är det våren som gör det med alla fina krokusar i trädgården.


Undrar just om man kan göra sig en hacka på pistillerna..??
Hade varit grejer det. Egen tillverkning av saffran!!!


Denna gången har jag pysslat ihop en presentask till en av mina virkade ugglor.
Ugglan ska mamma ge bort som födelsedagspresent. 
Så jag tyckte det var kul att packa in den lite extra fint!


Asken är gjord i vit cardstock.
Runt kanterna har jag satt washitejp.


Det lila glitterpappret blev en fin effekt. En pesent från Suzan.


Den stora lila blomman har jag fått av Jacque.
GRATTIS är stämplad med svart och så fick det bli lite twine och bling också! 

Skulle ni vilja veta hur jag vikt asken är det bara att hojta så kan jag nog få ihop en tutorial.


Skulle du vilja beställa en virkad uggla kan du kika HÄR.

Nu ska jag ge mig ut i det fantastiskt fina vårvädret som vi har.
Hoppas solen lyser på Er också!
Ha en fin måndag.

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Mycket fint! Skulle vara underbart med en tutorial till denna ask.

    SvaraRadera
  2. Hi Gunilla, I see that spring has arrived in Sweden! Those flowers are so pretty! I love the box that you made for one of your sweet owls! I know that the person who receives it is going to love it!
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...