torsdag 18 juni 2015

Sommar


♥ ♥ ♥

Vet inte riktigt vad det är med den här sommaren egentligen.
Vill liksom inte riktigt bli dom där härligt soliga och varma dagarna.

Får verkligen hoppas att det kommer snart ANNARS blir det så kort!

Kanske är det längtan efter just värmen som fick mig att göra detta kortet med små badhytter och annat som hör till!



Hytterna från Gummiapan är färglagda med distresser och Tombowpennor.
Klippte sedan ut dom och monterade en av dom med 3d-kuddar.

Bakgrunden är även den gjord med distresser, perfect pearl och Wink of Stella. Ville att det skulle bli lite skimmer över bakgrunden. Vilket som vanligt INTE syns på bilden.

Fåglarna är en die från Memorybox.
Den lilla ankan och texten tror jag kommer från hÄnglar.


♥ ♥ ♥


Blev en liten hytt över så den hamnade på en tag.
Perfekt till en sommarpresent.


Fick några frågor på hur jag gjort för att få bort badringen.
Så jag tänkte jag tar några foton och visar.

Börjar med att maska av det partiet som jag inte vill ha.
Har använt vanligt målartejp tror jag det heter. Går säker lika bra med annan tejp bara den är tjock nog för att INTE släppa genom stämpelfärgen.


Tar sedan bort tejpen och


 stämplar!!

 Lätt som en plätt!

ALLA bilderna går att klicka till större.



Kortet lägger jag till


och det får bli att färglägga med distresser/akvarellfärger.

♥ ♥ ♥

Med dom här bilderna önskar jag en 
GLAD MIDSOMMAR!
Bilderna går att klicka till större.







♥ ♥ ♥






5 kommentarer:

  1. Du är grym Gunilla med alla din härliga trix. Glad Midsommar önskar jag dig vännen. Kram

    SvaraRadera
  2. What a great stamp this is, Gunilla, and I love what you did with it! And your summery flower pictures were an added bonus! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    SvaraRadera
  3. Oooh love your card and tag which really make me want to go to the beach !
    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    Jo x

    SvaraRadera
  4. Dine kort er altid så smukke og elegante og farvelagt så smukt. De ser næsten helt luftige ud med de sarte farver. Lækkert stempel

    God søndag til dig, klemm

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...