tisdag 26 januari 2016

Skapar Källarn


♥ ♥ ♥

Jag är INTE bra på att använda digitala motiv.
Tycker det är lite krångligt att få till det i den storleken jag tänkt mig OCH så har jag ingen bra skrivare.

MEN när jag fick syn på MASSOR av fina motiv HÄR så var jag bara tvungen att testa.

En bunt papper med utskrifter senare och jag fick till ett motiv med rätt storlek som jag blev nöjd med ;-)


Motivet är färglagt med Derwentpennor och sedan utklippt och monterat 
med 3d-kuddar.

Bakom motivet har jag använt en schablon från My Favorite Things som jag distressat med fossilized amber. 

Texten kommer från Gummiapan och den är också monterad på 3d-kuddar.

Den lilla nosen och hjärtat har fått lite Wink of Stella clear.


Några blingstenar och mönstrat papper så var det KLART!!

Tycker ni ska hoppa över och kika på ALLA fina motiv som Pernilla skapar.


Kortet läggar jag till

Simon Says-Love Is In The Air

♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Gunilla, what a fun & darling card.

    SvaraRadera
  2. Så sødt og så ventervi bare på sommeren :-)

    Ha en dejlig dag, klem

    SvaraRadera
  3. Love your fun and cute card! Great coloring. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...