fredag 26 februari 2016

Färgglatt


♥ ♥ ♥

Ja det blev mycket färg på det här kortet.

Kanske för att jag längtar efter ljuset och värmen OCH med detta menar jag då alltså
VÅREN!

Är så in i vassen trött på det gråa, blåsiga och kalla.
MEN det är inte lönt att klaga jag vet.
 Det blir som det blir och kläder efter väder, och så vidare och så vidare ;-)

Nog om vädret och över till kortet som alltså ser ut så här.
Massor av färg för att vara mig.


Motivet som är från Lili of the Valley är färglagt med distresser.
Diademet i håret har jag faktiskt embossat med clear.

Några få dekorationer med blingstenar OCH bandet på paketet har fått sig ett lager med glitterfärg från Panduro.
Så det glittrar faktiskt fint om kortet.

Texten har jag kört ut från datorn.

Bakom motivet har jag satt en bit kraft cardstock.
Monterat det hela med 3d-kuddar på en bit mönstrat papper.

Kortstommen är även den kraft.


Kortet lägger jag till

Simon Says-Inspired by a song
Happy Birthday to you!!

och 

Simon Says-Anything Goes

♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. This is ADORABLE! WOW, it's so cute, and you did an amazing job. I just wanted to let you know about a fun new challenge blog. You can enter by using ANY digi. They would LOVE to have you play along, and it would be VERY appreciated if you would link your card to this new challenge. Your cards are always SO sweet. Here's the link:
    www.cre8tivehandsfriends.blogspot.com

    Blessings,
    Karen

    SvaraRadera
  2. Hvor er det smukt.... skønne farver og så flot med det mønstrede papir som baggrund

    Her skinner solen idag og det er det smukkeste vejr :-)
    God weekend till dig også, klem

    SvaraRadera
  3. What a darling card. The image is so cute and lovely colored it. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    SvaraRadera
  4. Gunilla, what a darling card.
    Fabulous coloring.

    SvaraRadera
  5. Gorgeous colouring! I love it. Thanks for joining in Simon Says Stamp Anything Goes challenge :)
    Gayatri xx

    SvaraRadera
  6. Oh, Gunilla, this is one adorable cutie, and you've colored her perfectly! I love how you've used the DP as your color palette! And what a perfect frame! Sweetness, my friend! Hugs!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...