torsdag 18 februari 2016

Sköldpadda


♥ ♥ ♥

När jag såg den här söta sköldpaddan från Skapar Källarn så blev jag faktiskt lite ♥småkär♥ och var såklart tvungen att klicka hem den, BUMS!

Sen att den fått ligga färglagd och klar ett tag innan den hamnade på ett kort är en annan historia.
MEN det passar väl bra när det inte går för fort just när det gäller sköldpaddor.

Förresten så är detta ett djur som jag ALLTID önskat mig.
Dom har helt enkelt en egen liten plats i mitt .


Jag har färglagt den lilla godingen med mina Derwentpennor.
  
Molnen är en die från Memory Box som jag distresset med tumbled glass.
Hjärtanen är en confettidie från Mama Elephant.
Texten är från Gummiapan och det mönstrade pappret från BasicGrey/Picadilly.

Lite detaljer med wink of stella clear i sköldpaddans "hår" ;-) kanterna på skalet och på den gröna biten papper.


♥ ♥ ♥

Jag har en envis förkylning som intagit min kropp utan att fråga.
Så nu vore det väl attans om den inte skull försvinna efter denna egengjorda vitaminboost med äpple, apelsin, morot och lite ingefära!!!


♥ ♥ ♥


3 kommentarer:

  1. Hej du
    Så himla söt sköldpadda. Blev lite kör jag med :) Fina moln dom ska jag nog klicka hem.
    Ha de gott från Maria i Hörnan

    SvaraRadera
  2. As usual your colouring is brilliant, what a fun design!

    SvaraRadera
  3. Adorable Turtle coloring and designing Nilla! I love ginger when I have a cold. Especially a stuffed up nose! I just put the spice ginger in hot water and drink it like tea. 'relief'! :D Hope you're well now. Your drink is yummy I'm sure!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...