onsdag 6 april 2016

Någon fyller år.....


♥ ♥ ♥

OCH den som fyller år är våran 

MARKUS!!!

HIPP HIPP HURRA för dig idag vårt hjärta!

♥ ♥ ♥

Tycker den här coola filuren passar bra till en kille!
Det är det HÄR motivet som jag använt mig av och Grattis hittar ni HÄR!
You can also find some of the images on Etsy!

Som vanligt har jag färglagt med mina Derwentpennor.
När det var klart klippte jag ut motivet MEN lämnade kvar en bit under själva motivet.

Bakom satte jag en bit grå cardstock som jag strödde silverglitter på.
Monterade det hela med 3d-kuddar på en bit mönstrat papper från Basic Grey.

Kortstommen är grafitgrå och bigad på långsidan för att ge bättre stadga.


Ballonger passar till ALLA åldrar tycker jag!
Dessa är en die från QuicKutz som jag skurit ut i röd cardstock och monterat på 3d-kuddar.
Jag har använt silvertråd från DMC att binda fast dom med.


Texten är embossad med embossingpulver clear.
Bakom texten satte jag en bit wellum.

En bit grå cardstock fick bli "grenen" som filuren sitter på.

Blingstenarna som jag dekorerat med har jag köpt i en grupp på Facebook.
Det var nog det hela med detta kortet!


Kortet lägger jag till

Simon Says-Happy Birthday

♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Oh so sweet and of course your colouring is incredible!

    SvaraRadera
  2. A gorgeous crd Nilla, a lovely water coloured image along with the super colours and details, your sentiment is fabulous!!

    hugs
    Heather xx
    Thanks so mucu for joining with Simon Says Stamp wednesday Challenge.

    SvaraRadera
  3. Oh, Gunilla, how super darling! I love him, and I really love the beret! Hehe, makes him look so French -- ooh-la-la! Hugs!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...