tisdag 12 april 2016

Vykort


♥ ♥ ♥

Älskar verkligen att färglägga.

Det är så avkopplande tycker jag.

MEN det blir också en del motiv som inte hamnar på kort.

Så jag skrev och frågade Pernilla på Skapar Källarn om hon inte kunde få till en baksida som på vykort.

Tänkte det skulle passa perfekt till mina färdiga motiv.

Snabbt som blixten så kom baksidan på vykortet som ett brev på "posten" ;-)

Då var det bara för mig att få ihop vykorten 

OCH 

det blev tre stycken i bara farten!

Det första med en liten fågel som är färglagd med Derwentpennor.
Urklippt och sen några detaljer med wink of stella clear och 3d-lack.

Pratbubblan har jag gjort i photoshop, klippt ut och sen stämplat Grattis i.


Nästa kort blev med ett sommarcollage.

Perfekt att skicka som en sommarhälsning!

Färglagt med Derwentpennor och sen några detlaljer med Wink of Stella clear.


Söta lilla apan är stämplad, clearembossad och sen utklippt.
Färglagt med distresser och skuggat med Derwentpennor.

Det mönstrade pappret är utskuret med en dies.


Så här ser baksidan ut på alla korten!


Motiven/stämplarna som jag använt kommer från Skapar Källarn och Gummiapan.

♥ ♥ ♥

Skulle du vilja köpa ett kort av mig så finns det några till salu i min Facebookgrupp och den hittar du HÄR!

♥ ♥ ♥




2 kommentarer:

  1. Jisses så snygga 😍😍😍😍lööövli

    SvaraRadera
  2. Gunilla, what darling postcards.
    They made me smile.
    Fabulous coloring!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...