fredag 3 juni 2016

Ett soligt kort!


♥ ♥ ♥


Jag har börjat på flera olika kort som sedan resulterade i kortet som ni ser här nedan.
Ett soligt kort där jag förmodligen är inspirerad av det underbara sommarvädret som vi har här nu!
Får väl se om jag får till något med dom andra sakerna som blev "över".

MEN det är lite som vanligt med mitt skapande. 
Många projekt på gång som sen slutar lite som det vill!




Till bakgrunden med cirklarna har jag använt en schablon från Panduro och distresser.

Diesen med blommorna är från Sizzix/Tim Holtz och är utstansade i akvarellpapper. 
Blomman till höger färgade jag in pappret innan jag stansade ut.


Detta är något av det som jag använt mig av.


Grattis från Gummiapan är utstansad tre gånger och sen har jag limmat ihop dom för att få lite höjd.


Kommer nog bli många kort med dom fina blomsterdiesen efter som jag är värsta blomsternörd!


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Monochrome

♥ ♥ ♥

Ni hittar mig även på Instagram!


♥ ♥ ♥





2 kommentarer:

  1. OH, Gunilla, what a striking & beautiful card this is. I love the pretty colors. Beautifully done!

    I also love the pretty flower photo you've shared.

    SvaraRadera
  2. Lovely card, the bright colors are fabulous. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...