måndag 13 maj 2019

Shakerkort med fjäril


♥ ♥ ♥ 

Detta blir en fortsättning på mitt förra inlägg där jag visade småkort med en dies från Gummiapan/polaorid.

Jag har även pysslat ihop några större kort med den här diesen och idag visar jag det första.

Jag valde att inte sätta någon text på kortet.
Det får vänta tills jag vet vem som ska få det :-)


Till bakgrunden har jag använt en schablon från Scrapberrys och distress oxide ink.


Monsterabladet hade jag redan klart i min "lilla" samling.


Fjärilen har jag gjort med paper piecing.
Vet inte vad det heter på svenska ;-)

Bakom fjärilen har jag gjort en liten shakerruta som jag fyllt med distress glitter 
och diamond dust.

Till sist dekorerade jag med några paljetter som glittrar i rosa.


♥ ♥ ♥ 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...