fredag 10 maj 2019

Småkort


♥ ♥ ♥

Har funderat ett tag på den här diesen, polaroid, från Gummiapan.

Försöker verkligen tänka innan jag shoppar så jag vet hur och OM jag kommer att använda materialet.

MEN så slog jag till på Trelleborgsträffen och är såååå nöjd.
Går ju att använda till massor.

Först ut med den här diesen blir fyra småkort där jag använt mig av en hel del som jag redan hade "färdigt".

♥ ♥ ♥

Ett kort i all enkelhet.....


Bakom fönster och dörr har jag satt wellum.


Monterat ramen på 3d-kuddar.


På kort nummer två har jag färgat in ramen med nuvo mousse Indian Gold.


Även stänken är med denna mousse plus lite glitterfärg guld från Panduro.


 ♥ ♥ ♥


Kort nummer tre blev som en liten inramad tavla.....


 med somrig känsla.


♥ ♥ ♥


Sista kortet blev ett shakerkort.


Har fyllt kortet med sand från stranden och lite glitter.


Till bakgrunden har jag använt en schablon och embossing paste.


Diesen som jag använt mig av kommer mestadels från Gummiapan och några är från Memory Box.
Dom stämplade texterna är från Gummiapan.

♥ ♥ ♥

Har ni lust att följa mig så finns jag på Instagram HÄR

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...