tisdag 18 juni 2019

Mousserande dricka


♥ ♥ ♥

Diesen med flaskan och glasen tycker jag är så användbar.
Passar till både kvinna som man.

Jag har gjort två kort och en tag.

På kortet som jag visar idag använde jag svart brusho till bakgrunden.


En färg som är såååå läcker med alla sina olika färgnyanser.

Använde även Nuvo Embellishment Mousse platinum för att få lite lyster.
Dessa två blev en superfin effekt tillsammans.


Ville få innehållet i glasen att likna mousserat dricka.
Så även här använde jag moussen och ovanpå det en glitterfärg i 
silver från Panduro.


På "ramen" runt själva motivet har jag också använt Platinum mousse.

Den lilla blomman är färgad med Distress oxide ink.


Allt från mig den här gången.

Ha en fin dag!

♥ ♥ ♥















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...