fredag 7 juni 2019

Fjäril och blommor



♥ ♥ ♥

När kortet i förra inlägget var klart låg det en ensam utstansad fjäril 
kvar i pysselröran.
Så det var väl lika bra att använda den också.

Började med att färga in fjärilen med Nuvo Embellishment Mousse pure platinum.

Använde en embossingfolder till bakgrunden och några stänk med 
Mousse pure platinum.


Stansade ut en "påse" som jag färgade in med distress oxide iced spruce, 
distress ink frayed burlap och nuvo mousse för lite extra glimmer och shine.

Skar av en bit på längden på påsen eftersom jag tyckte den var för stor.


Några blommor och blad som jag färgat in med distresser fick ta plats i påsen.
Tryckte även ner lite silkespapper och dekorerade med några blingstenar.

Så var det hela klart!


Min hög med kort börjar bli aningens för stor.
Är det någon som skulle vilja ha ett kort skickat till sig? 
Hoppa över till min Facebooksida och lämna mig ett pm med adress så kanske det 
dyker upp ett kort i lådan.

Min Facebooksida hittar ni HÄR

♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...