onsdag 28 augusti 2019

Ett litet shakerkort


♥ ♥ ♥

Detta kortet blev till av några träd som jag hade liggandes från ett annat projekt.

Kortet mäter 10,5 ggr 10,5 cm och är alltså inget stort kort.
Det som är bra när man gör egna kort är att man kan fixa ihop vilken 
storlek man vill.


Allt det utstansade är infärgat med distresser.

Ramen till shakerdelen har jag färgat in med nuvo mousse indian gold.
Moussen har jag även använt att stänka med inuti shakerdelen.


Rasslet i kortet är pyttesmå guldkulor.


Texten valde jag för att det skulle kunna passa till nästan vilket tillfälle som.


Jag har använt:

Dies 

Gummiapan - träd, gran, hus
Memory Box - moln, fågel, ramen

Stämplar

Malins stämplar? - en liten hälsning

♥ ♥ ♥

Kortet lägger jag till 

Simon Says - 'S' is For (created a scene)

Simon Says - Anything goes

♥ ♥ ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...