torsdag 1 augusti 2019

Bakelse med strössel


♥ ♥ ♥

Ibland är det kul att testa sådant som kanske inte riktigt ligger inom ramarna för hur man brukar skapar.

OCH det var just vad jag gjorde på det här kortet.

Starka färger och massor med glitter.

Det ena glittret som jag använt på det här kortet är så häftig MEN kommer såklart inte riktigt till sin rätt på bild.


Till bakgrunden har jag använt en schablon från My Favorite Things och distress ink picked raspberry.


Till bakelsen har jag använt två olika dies. Den ena är från Memory Box/moln och den andra från Marianne Design/Cupcake Creatable. 

Bladen är också en dies från Memory Box och "ballongen" är en tag från ett alfabet av märket Cuttlebug.


Till montering har jag använt 3d-kuddar i olika höjd

OCH

texten är från Gummiapan.


♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...