onsdag 9 oktober 2019

Blommor i kruka



♥ ♥ ♥

Var tvungen att prova min nya embossingfolder från Nellie´s Choice som
jag köpt på Butik Elva.


Började med att embossa bakgrunden och därefter färga in den med distress ink och några guldstänk.


När det var klart stansade jag ut några växter och en kruka i akvarellpapper.
Färgade in den ena växten med distress ink och stänkte lite guldfärg på krukan


Monterade sen en del av detta på 3d-kuddar.

Det lilla hänget hade jag liggandes i mina gömmor.

Väntar med texten tills jag vet till vilket tillfälle kortet ska användas.
Alltid bra att ha en sådan hög med kort tycker jag.


Jag har använt:

Dies 

Gummiapan - blågrön blomma
Tim Holtz - vit växt
Memory Box - krukan
Crealies - bakgrunden

Embossingolder

Nellie´s Choice - stone wall

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...