torsdag 6 augusti 2020

Små kort med bilar


♥ ♥ ♥


Har pysslat ihop några småkort med material som mestadels blivit över från när jag gjort andra kort.

Till båda korten har jag använt en folkabubbla/dies från Gummiapan.

Båda "bubblorna" är infärgade med distresser och på den ena har jag stämplat några blommor.
Dessa har faktiskt legat klara ett bra tag MEN först nu hamnat på kort.


Bakgrunden har jag gjort med distresser.
Träd och blad är också infärgade med distresser.

Sen har jag använt en glitterpenna för detaljer lite här och där.
På nästa kort har jag stänkt med glitterfärg på bakrunden.

Resten låg faktiskt klart förutom "gräset" som jag stansat ut och färgat in med distresser.


Ballongen har jag stansat ut i omslagspapper från Lagerhaus.

Det tog sin lilla tid med det här inlägget för blogger har tydligen fått för sig att ändra OCH det är jag ingen stor fan av!!!!😣


Tyckte det var bra som det var förut, så det så!!!

♥ ♥ ♥ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...