fredag 21 augusti 2020

Rea på pingviner


♥ ♥ ♥

När jag var på Gummiapan sist fick jag syn på en dies med pingviner.

Tänkte den kan passa både till det ena och andra tillfället

OCH vet ni, den kostade bara TIO KRONOR!!!! 

♥ ♥ ♥

Jag har pysslat ihop några pingviner. Dock inte helt färdiga ännu

MEN en av dom har iaf hamnat på ett kort.

På vissa har jag färgat in delarna med distresser och på andra har jag använt enfärgad cardstock.

Hatten till pingvinen har jag stansat ut från en fjäril som även den är en dies från Gummiapan.

Dom glittriga detaljerna är utstansade i presentpapper från Lagerhaus.


Jag fortsätter att "brottas" med nya blogger 
MEN det ska väl bli bra med den saken också så småningom.
#detvarbättreförr
#intelikalättattgörainlägg
 ;-)

♥ ♥ ♥


1 kommentar:

  1. This die is too cute and the penguin that made it onto a card was so lucky, what a cutie!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...