måndag 16 november 2020

Julkort med granar

 

♥ ♥ ♥

Det blir inte mycket bloggande för tillfället.

Vet egentligen inte varför MEN kanske kan jag få till några inlägg med mina julkort.

* * *

Idag visar jag två stycken och dom är ganska lika.

Jag har använt samma dies och stämpel till båda.

Vilka dies som jag använt ser ni på sista bilden i inlägget.

♥ ♥ ♥

Granar, kruka och bakgrund har jag färgat in med distress ink och distress oxide.


Nätet bakom är infärgat med akrylfärg i guld och akrylfärg i glitter.


Stjärnorna och den lilla granen har jag stansat ut i glitterpapper från Granit.


Krukan har jag gjort med en uggle- och ballongdies från Gummiapan.
När jag stansat ut krukan så färgade jag in dom med distressoxide och ritade några streck på den ena med en Prismapenna i mörkt brun.


Några stänk på bakgrunderna med distress oxide.


Inte mycket mer att säga om dom här två korten.
Men har ni några undringar så är det bara att hojta.


Alla diesen kommer från Gummiapan förutom konfettidiesen som 
är från Mama Elephant.


♥ ♥ ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...