fredag 13 september 2019

Hjärtan med glitter


♥ ♥ ♥

Idag visar jag två kort där jag använt samma dies, hjärta, på båda korten.

Hjärtat är utstansat i akvarellpapper.
Bakom hjärtat har jag satt ett kopieringspapper med dubbelhäftande tejp på.
Monterat det utstansade hjärtat på kopieringspappret och sen 
strösslat med glitter rock candy.
Detta har jag gjort på BÅDA korten.


Kram är infärgad med distresser och embossat med clear.


Hjärtat OCH texten GRATTIS är monterat på 3d-kuddar.


Ett nästan likadant kort.


Gren, text och hjärtan är infärgade med distresser.


Grattis är utstansat i flera lager och sen har jag limmat ihop för att få lite höjd.



Jag har använt:

Dies 

Gummiapan - grattis, kram, hjärtan små och det stora, gren

Stämplar

Gummiapan - grattis

♥ ♥ ♥

Korten läggar jag till:

Simon Says - Bling It On

♥ ♥ ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...