måndag 23 september 2019

Litet julkort


♥ ♥ ♥

Mycket av det som är med på det här kortet hade jag redan liggandes klart på skrivbordet.
Så det var liksom bara att sätta ihop.


Bakgrunden har jag gjort med ett akrylblock.
Tryckte distress inkdynan på akrylblocket. Sprayade med vatten och tryckte sen på akvarellpappret.


Det glittrar fint om kortet eftersom jag även använt Wink of Stella Clear både på granar, stjärnor och bakgrund.

MEN som vanligt är det svårt att få till på fotot.


Kortet lägger jag till:

Cas Mix Up September Challange - Inchies

Simon Says - Monochrome

♥ ♥ ♥



4 kommentarer:

  1. This is so pretty, Nilla, but I think a little bigger than an inchie! I love the background and the lovely snowy scene. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

    SvaraRadera
  2. So pretty. Came across your card on SSS monday challenge and just had to comment.

    SvaraRadera
  3. Love the delicacy of this beautiful Christmas card. Vi letar efter en tum torg, det verkar vara så mycket större. Thanks for joining us at CAS Mix Up!

    SvaraRadera
  4. Vilket jättefint kort! Jag gillar verkligen att göra något med sånt som råkat hamna på mitt skrivbord. Tack för att du delade det med oss i Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...