tisdag 3 september 2019

Santas´s helper


♥ ♥ ♥

Jag har köpt mig en ny dies, Santas´s helper, från Sizzix.

Ett motiv som egentligen ska användas till jul MEN som går att använda till många fler tillfällen än så.
Lite därför jag köpte den!

Sååå istället för julkort blev det ett födelsedagskort.


Det är lite pilligt att få ihop paketen MEN sådant tycker jag är kul och dom går att variera på så många olika sätt.
På paketen har dekorerat med blingstenar i clear.

Den lilla "killen" har jag stansat ut två gånger i svart cardstock för att få lite höjd.


Till bakgrunden har jag använt distress ink picked raspberry och 
Nuvo glitter glosspenna.

Blandade dessa två, sprayade med vatten och stänkte på med en pensel.

Texten kommer från Gummiapan.


Kortet lägger jag till

Simon Says -  Something clear
Simon Says - Anything goes

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...