fredag 30 januari 2015

Ho ho.......


♥ ♥ ♥

När jag såg dom söta stämplarna från ScrapBerry´s Basik and sparrows visste jag att jag bara MÅSTE ha dom!

Så det blev en beställning på Scrapfabriken.
Vips så landade dom i min brevlåda, supersnabb leverans som ALLTID!
Naturligtvis var jag tvungen att testa bums.

Det blev en tag.


Mönstrat papper från My Mind´s Eye lime twist samt BasicGrey basics kraft paper pad, dies från Memory Box, textstämpel från PaperMaze, bling från Suzan och så några kul ögon från mina gömmor.


Underbara stämplar som jag garanterat kommer använda MÅNGA fler gånger.

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Dit kort er så lækkert med den lille søde fyr.... så fint farvelagt og dine kort ser altid så elegante ud :-))

    God søndag og tak for søde kommentarer på min blog og flick'r, klemm

    SvaraRadera
  2. Such beautiful colouring and the bird peeking through the negative die cut cloud is genius! Love it!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...