måndag 5 januari 2015

Små söta änglar


♥ ♥ ♥

Beställde en så söt stämpel av Stampendous från Scrapfabriken OCH var såklart tvungen att provstämpla med en gång.

Var inte meningen att just detta skulle bli till ett kort MEN så blev det i alla fall.


Bakgrunden var redan klar. Där har jag stämplat med Hero Arts Newspaper Bakground med Versafine smokey gray. Därefter har jag lagt ett tunt tunt lager med glittrande akrylfärg över hela.

Motivet är färglagt med Derwentpennor.
Dom mönstrade papperna, som jag haft VÄLDIGT länge, är från Crate Paper Portrait Collection. 
Så till sist några detaljer med glitter.

Det glittrar väldigt fint om detta kortet MEN som vanligt är det svårt att fånga på bild!

Tycker motivet har en så härlig vintagekänsla. 
Vill ni så går denna bilden att förstora till större!


Kommer bli fler kort, eller varför inte tags, med detta söta motivet.

Även denna bilden går att förstora till större.

Jag lägger kortet till:

Old paper and a brand new stamp!

Utmaning


Så önskar jag alla Er som kikar in en riktigt GOD FORTSÄTTNING på 2015!

♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Beautiful! Thank you for sharing these sweet little angels!

    SvaraRadera
  2. Gunilla, this is beautiful!
    I love the pretty papers & the fabulous design!

    Hope you are doing well.

    SvaraRadera
  3. What a wonderful project! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!! - Ashli :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...