tisdag 19 november 2019

Barnkort


♥ ♥ ♥

Idag visar jag fyra stycken kort som passar bra till dop, födelsedag eller kanske grattis till nya familjemedlemmen.
Jag har använt samma set av dies på alla fyra korten.
Tycker dom här diesen är så fina!

Till dom två första korten har jag stansat ut kaninen och nallen i mönstrat papper från My Minds Eye.


Sen har jag dekorerat med små rosetter och ett litet hjärta som glittrar.


På nästa två kort har jag använt elefanten som jag färgat in med distresser.


Texten "grattis" är embossat med ett glittrigt embossingpulver.


Det finns en liten filmsnutt på korten på Instagram.
Ni hittar den HÄR!

♥ ♥ ♥

Jag har använt:

Dies 

Gummiapan - grattis och litet hjärta
Crealies - Double stitch rectangles no. 36
Cuttlebug - ballonger
Florilèges Design - kanin, elefant, björn

Embossingolder

Nellie's Choice - Little Flowers HSF007

Kortbas

Gummiapan

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...