torsdag 3 september 2015

En cool tjej!



♥ ♥ ♥

Jag verkligen ÄLSKAR det här motivet.
Sen att historien bakom hur stämpeln kom i min ägo också är lite speciell gör inte saken sämre!

Visade en bild för Jacquepå just detta motivet

OCH vet ni vad ett par veckor senare landade stämpeln hos mig!
Kan ni fatta vilken lycka!!!

Tror att det är ett ganska gammalt motiv så den kan INTE ha varit lätt att komma över.

THANK YOU so much Jacqueline!


Här ser ni stämpeln.
Visst är den helt underbar?


Motivet är färglagt med mina Derwentpennor på akvarellpapper.

Har även strött glitter på MÅNGA av detaljerna vilket ni kanske kan ana om ni förstorar bilden.


Tar en liten stund att färglägga MEN väl värt mödan!


Kortet läggar jag till 

Simon Says-Make It Colorful

♥ ♥ ♥

5 kommentarer:

  1. Hej söt!!
    Roligt å se en liten hälsning från dig inne hos mej! *glad*
    Man är ju inte direkt den mest aktiva bloggaren längre ;)

    Jodå, magen finns kvar....han verkar inte vilja komma ut :/
    Att gå över tiden var det sista jag verkligen förväntade mej.
    Loke föddes ju trots allt 4v för tidigt så jo, jag har allt gått å väntat på detta lilla knyte i över 4 veckor nu!! ;D hahaha!!!

    Tack snälla rara för fina ord om mitt staffli/tårtkort!! *glad*

    Härligt kort du gjort gumman! Förstår din kärlek till den fina stämpeln <3

    Ta hand om dej sötis!

    kramar Petra
    http://paradises.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Gunilla, what a darling card.

    SvaraRadera
  3. this is so sweet and you colored her perfectly! thank you for playing along with us at simon says stamp wednesday challenge!!

    SvaraRadera
  4. Oh, Gunilla, she is absolutely adorable, and I love how you've colored her and the great layout! She's a delight, and there is a place you can find retired PB stamps at pbstamps dot com. You've really delighted me with this card. I love it! Hugs!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...