tisdag 22 september 2015

Triss i fjärilar



♥ ♥ ♥

Har haft så många fjärilar i trädgården så kanske var det just dessa som inspirerade mig till kortet.

Det blev ganska många lager och det är inget som jag gör särskilt ofta nu för tiden.
Inte heller symaskinen luftar jag varje dag MEN på det här kortet fick raksömmen bli en detalj.

Det mellersta vita lagret har fått sig ett lager med stickles rock candy.

Har stansat ut fyra fyrkanter som jag sedan embossat.
Tre utstansade fjärilar med detaljer av floss och pärlor.


En bild på något av det jag använt mig av på kortet.


Texten vet jag inte märket på MEN den är stämplad med grå dyna och monterad med 3d-kuddar i mitten.


Allt från min pysselhörna den här gången som det just nu råder värsta idétorka i.

♥ ♥ ♥

Kortet lägger jag till

Simon says Wednesday-Die crazy

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Gorgeous, beautiful card, love the pastel colours.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    SvaraRadera
  2. What a lovely card this is, Gunilla.
    Fabulous design.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...