tisdag 8 september 2015

GRATTIS


♥ ♥ ♥

Detta är kort som legat färdigt ett BRA tag.

OCH eftersom jag INTE skrivit hur jag gjort, dumt nog, så får jag försöka mig på en gissning.
Dock blir det inte beskrivning på ALLT eftersom det är VÄLDIGT många moment.


Den turkos/blå bakgrunden är gjort på akvarellpapper.

Börjat med att stämpla en musik/notbakgrund. 
Därefter ett lager med gesso.
Lagt en schablon över och sedan färglagt med akvarellfärg i olika blå/turkos/gröna nyanser.


Burken är en die från Memorybox.
Även den ustansad i akvarellpapper.
Sen har jag stämplat med olika motiv och färger.
Kanterna är distressade med brunt och svart och sedan sandpapprade.

Blomman är en stämpel med tillhörande die från Hero Arts.
Till den har jag använt Tombowpennor.

Den lilla vita doilyn är en present från Suzan!

GRATTIS är stämplat i grått och sen blev det även några vita stenar från Panduro.


Till sist är det hela monterat på vit slät cardstock med några detaljer av mönstrat papper.


Kortet lägger jag till 



♥ ♥ ♥



5 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det smukt.... Din turkise baggrund ser super flot ud og en sød blomst

    Her er det så et skønt solskinsvejr idag
    Klem, lissy

    SvaraRadera
  2. how beautiful...love how you did the bkg....

    SvaraRadera
  3. Oh, Gunilla, the turquoise background is gorgeous! That looks like a Tim Holtz background I recently purchased myself, and I love the pattern. And the Mason jar with the Hero Arts flowers are beautiful together (I love this HA set, and it continues to tempt me...hehe!). What a beautiful card, my friend! Hugs!

    SvaraRadera
  4. This is such a great card! Love it!!!! Thanks for sharing with us at Simon Says Monday Challenge Blog. Cheers Nicole

    SvaraRadera
  5. I simply love this beautiful and pale card! All of the elements work in perfect harmony! Beautifully done!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...