tisdag 20 oktober 2015

Inspiration från naturen


♥ ♥ ♥

Det är mycket som är vackert i naturen just nu.

Igår när jag satt och pysslade bjöd himlen på den mest spektakulära uppvisning.


Makalöst fina moln med underbart färgspel.

Att sen fåglarna kom förbi på väg mot havet blev ett extra plus.


Den här lilla nävan vägrar inse att det är höst.


Finns det något träd som ingen borde vara utan som har trädgård så är det Ambraträdet.

Sååå måna plus. Vackra höstfärger OCH det är ett av träden som löven sitter allra längst på. 
Även barken är makalöst fin.


Tror det är just detta trädet som inspirerar mig i mitt skapande just nu.


Vad blir ni inspirerade av vid denna årstid?
Hade varit kul att få veta!


♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Gunilla, what fabulous photos you've shared...so many lovely colors.

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort och så vackra bilder du visar. Visst blir man inspirerad av naturens vackra färger, men även av allt fint folk visar i sina bloggar. Jag sitter gärna och surfar runt och ser andras fina saker, för att få en liten detalj här och en annan detalj där till mitt eget skapande. Kram <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...