torsdag 11 juli 2019

Huskort ett av fyra


♥ ♥ ♥

Jag har pysslat ihop några kort där jag själv ritat mallen till husen.
Eftersom rita inte är min grej så använde jag mig av rutigt papper när jag gjorde mallarna!
Då blir det plätt lätt att leka arkitekt :-)

♥ ♥ ♥

Först ut i raden av fyra kort blev det här.

Började med att stansa ut en cirkel som jag sen färgade in med distress ink INNAN jag tog den ur diesen.

Cirkeln monterade jag med 3d-kuddar på en bit oh-plast.
Tycker det blir en fin effekt.


Träd, hus, gren och hjärtan är utstansade i mönstrat papper från My Mind's Eye.
Monterade det blå huset med 3d-kuddar.


Dom små fåglarna är utstansade med dubbelhäftande tejp överst.
Hoppas ni förstår vad jag menar ;-)
Efter det strösslade jag dom med guldglitter.


Jag har använt mig av:

Dies- Gummiapan, Memory Box, Mama Elephant
Stämplar-Malins stämplar

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...