lördag 27 juli 2019

Nya dies


♥ ♥ ♥

Kan jag ha för många dies och stämplar av blommor?

Mitt svar är ett tydligt och klart NEJ!

Så mitt senaste inköp till denna "lilla" samling är 
Tim Holtz wildflower stems #1 och #2.

Det har blivit några kort med dessa och idag visar jag det första.


Blomman och bladet har jag färgat in med akvareller.
När blomman hade torkat strök jag på ett slarvigt lager med 
Distress Collage Medium crazing och strösslade sen lite glitter på det.


Till bakgrunden använde jag två olika schabloner och distress inks.


Blomman och det gröna bladet är monterade med lim och 3d-kuddar.

Texten är från Malin stämplar och embossad med vitt pulver på svart cardstock.


Det blir inte så mycket pysslande för min del eftersom jag har min 
pysselhörna på andra våningen
OCH där är det GALET varmt!

MEN inte ska man klaga även om det faktiskt vissa dagar är för varmt för min smak.

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...