måndag 23 mars 2020

Fisk, korall och ankare


♥ ♥ ♥

Ett kort som jag gjort för ett bra tag sedan men ännu inte visat.

Jag började med bakgrunden där jag gjorde min egen schablon med en cirkeldies.

Sen färgade jag in med distress inks/oxides och stänkte lite med blått och några stänk med bara rent vatten.


Fisknätet har jag embossad med ett pulver med lite glitter i.
Tror det är Poly Sparkle.

Ankaret är embossat med silver.

Jag valde rosa distresser på växten för jag ville det skulle likna en korall.



Jag har även en liten filmsnutt av kortet på Instagram
och det hittar ni HÄR

♥ ♥ ♥

Här kommer en lista på vad jag använt mig av:

Dies 

Gummiapan - fisk, nät ankare
Memory Box - rosa växt

Stämplar

Gummiapan - grattis

Kortbas

Gummiapan

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...