fredag 27 mars 2020

Solros på ny bakgrund


♥ ♥ ♥

Jag har köpt mig en ny stämpel som jag haft ögonen på ett tag.

Nämligen en "bakgrundsstämpel" från Hero Arts.
From the Vault Aged Shadow Stamp K6347

Såååå idag visar jag ett kort där jag använt just den.

♥ ♥ ♥

Jag började med att färga in den nya stämpeln med distress oxide peeled paint.
Sprayade med vatten och sen stämplat.

När det var klart skar jag ut det hela med en dies från Tim Holtz som heter 
Stacked Deckle/662694.


GRATTIS är också infärgad med distress oxide och blomman med distress inks.

Just blomman låg faktiskt redan klar i mina gömmor.


Bladen har också fått sig en omgång med distresser och sen har jag embossat lite slarvigt med guld.
Ville inte att det skulle täcka hela.


Jag har en liten filmsnutt av kortet på Instagram
och det hittar ni HÄR

♥ ♥ ♥

Här kommer en lista på vad jag använt mig av:

Dies 

Gummiapan - grattis, blad
Blomman - okänt märke. Har fått den för väldigt längesedan av en vän.

Stämplar

Hero Arts - bakgrund

Kortbas

Gummiapan



♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...