fredag 14 februari 2020

Blommor och blad


♥ ♥ ♥

Precis som i mitt förra inlägg började jag med bakgrunden.

Stämplat några kvistar med distress oxide peeled paint.
Stänkte sen över hela med samma färg.

Delade bakgrunden i två delar och stänkte 
Nuvo mousse indian gold på ena halvan.

Halvan med guldstänkt använde jag på kortet som jag visar idag.


Dekorerade bakgrunden med olika blommor och blad.

Kvisten är infärgad med distress oxide peeled paint och den röda blomman med distress oxide worn lipstick och abandoned coral.

Dom röda detaljerna är infärgade med samma röda distress oxides som blomman.


Jag har använt 3d-kuddar för montering av bakgrunden och till blomman 
samt tagen.


♥ ♥ ♥



Jag har även en liten filmsnutt av kortet på Instagram.
Ni hittar det här.

♥ ♥ ♥

Här kommer en lista på vad jag använt mig av:

Dies 

Gummiapan - tag, blomma, vit kvist
Tim Holtz - Grön kvist

Stämplar

Gummiapan - Grattis, blad/kvistar

Kortbas

Gummiapan

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...