lördag 15 februari 2020

Kort till nyfödd


♥ ♥ ♥

Jag har köpt en ny die och var såklart tvungen att testa med en gång.

Uppläggen på korten är i stort sett lika förutom färgvalen.

Storken och "påsen" är infärgade med distresser.

Jag har även använt distresser till att stämpla gräset OCH att färga in själva bakgrunden.

Gräsen är stämplade med shabby shutters, peeled paint och frayed burlap.

Till himlen har jag använt distress ink tumbled glass och det gröna nederst på korten är shabby shutters.

För att få lite bling på kortet har jag använt Sakura gelly roll clear star.
Detta är en favorit som jag använder ofta.

Det är inte så lätt att se blinget från pennan

MEN tror att det syns lite bättre på klippet på Instagram.
Ni hittar det HÄR.


Till storkens näbb och ben har jag använt distress ink dried marigold.


Till den här påsen har jag använt, tumbled glass, broken china och salty ocean.


Ögat har jag färgat in med en svart tuschpenna. 


Till den rosa påsen har jag använt spun sugar, worn lipstick och festive berries.



Här kommer en lista på vad jag använt mig av:

Dies 

Impression Obsession - stork
Crealies - Double stitch rectangles no. 36

Stämplar

Gummiapan - Grattis, tre olika sorters gräs/kvist

Kortbas

Gummiapan

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...