söndag 23 februari 2020

Giraff i långa rader


♥ ♥ ♥

När jag såg den här söta giraffen var jag tvungen att lägga en beställning.

Jag har pysslat ihop sju kort, eller egentligen åtta, MEN visar "bara" sju 
här på bloggen. 
Alla korten har måtten 8 ggr 13,5 cm.


Uppläggen är exakt lika men med lite olika detaljer.


Till alla giraffer och bakgrunder har jag använt distresser.


Olika dies från bl.a Gummiapan, Memorybox, Impression Obsession, Spellbinders och Mama Elephant.


Schabloner från My Favorite Things, The Crafters Worksho och Panduro.


♥ ♥ ♥


Stämplar från Magnolia och Gummiapan.


Visst har den ett underbart sött uttryck


För att få lite bling på korten har jag använt Sakura gelly roll clear star och 
Nuvo Aqua Shimmer Glitter Gloss.


Giraffen är en dies från Marianne design.


Det finns en kort filmsnutt på tre av korten på Instagram.
Ni hittar det HÄR

Har ni några frågor om korten är det bara att hojta till!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...