lördag 8 februari 2020

Shaker med tårta!


♥ ♥ ♥

Ville prova att göra ett shakerkort med tårtdiesen.

Sagt och gjort!!!

Det gick inte precis som smort MEN nu är det iaf klart.

Det finns en kort filmsnutt av kortet på Instagram.
Ni hittar det HÄR.


Till själva tårtans bakgrund har jag använt en bit som jag gjort 
för LÄÄÄÄNGE sedan.
Tror att jag har stämplat med distress oxides på fotopapper som jag sen "torkat" av med MicroGlaze. En kul teknik.


♥ ♥ ♥


Jag har använt:

Dies 

Gummiapan - tårtan
Sizzix - Stacked Deckle, 662694

Cardstock

Gummiapan
Bazzill - guld

Kortbas

Neenah Solar White 110lb
Använder jag ALLTID när jag gör shakerkort.

Stämplar

Malins stämplar - Grattis på födelsedagen

♥ ♥ ♥

//

You can also find me on


♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...